Vykon PMPO

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:43:59 CET 2004

Jeste jednou:

Takovy PMPO zesilovac pro rekneme 100W PMPO
bude obycejny zesilovac postaveny a dimenzovany
na 100W ale nema zdroj dimenzovany na 100W, ale
rekneme cca na 20 W.
Pak by v technickych udajich mohlo byt treba neco
takoveho:

Sinusovy vykon - 15W 0,1%
PMPO vykon - 100W 1%

pokud by to bylo od velmi solidniho vyrobce, mohla by
tam byt i doba, po kterou zdroj dokaze uzivit zesilovac
pri plnem vykonu (odhaduji radove 100 - 300ms), pri-
padne i doba, po ktere se spicka smi opakovat.
Nema naprosto smysl delat zesilovac ktery ma ve
spicce 50% zkresleni - to by k nicemu nebylo.
Pochopitelne i chlazeni koncovych prvku muze byt
dimenzovano na pouhych 15W - dalsi uspora. Takove
chlazeni ztratu pri kratke spicce v pohode pohlti.

Pochopitelne nezpochybnuji tvrzeni, ze vyrobci zneuzi-
vaji neznalost zakazniku a udavaji zcela nesmyslne
vykony u zesilovacu, ktere PMPO nemaji.
Jen jsem chtel rici, ze PMPO je vec uzitecna,
pokud je to skutecne PMPO.

	Martin Cihak - OK1UGA