Vykon PMPO

Vaclav Kadoun wendy
Středa Březen 17 11:43:59 CET 2004

On Wed, 2 Jun 1999 Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz wrote:

> Jeste jednou:
>
> Nema naprosto smysl delat zesilovac ktery ma ve
> spicce 50% zkresleni - to by k nicemu nebylo.

No jenze ty zesilovace, o kterych je tady rec (tj. made in taiwan,
china...) prave takoveho zkresleni pri spicce dosahuji !!!

> Pochopitelne nezpochybnuji tvrzeni, ze vyrobci zneuzi-
> vaji neznalost zakazniku a udavaji zcela nesmyslne
> vykony u zesilovacu, ktere PMPO nemaji.
> Jen jsem chtel rici, ze PMPO je vec uzitecna,
> pokud je to skutecne PMPO.

Ja bych rekl, ze si vyrobci moc dobre uvedomuji rozdil mezi PMPO a sin. a
presne z toho duvodu na krabici napisou 1000W PMPO a ne 20 W sin. Tahle
cisla jsou urcena pro zakazniky, jejimz hlavnim meritkem "kvality" je
vystupni vykon. Takze je to zneuzivani a manipulace s udaji.

Nemusime se ale zabyvat jen kvalitou napajecich zdroju a koncovych stupnu.
Co reknete na to, ze v bedne 1000W PMPO je osazen 8cm reproduktorek s
malickym napisem 6W ???
Nevim, k cemu mi pak je hodnota PMPO dobra, krome jiz zmineneho omracovani
mene technicky vyspelych zakazniku.

S pozdravem   Vaclav Kadoun