reset u 51

Tomas Kouba kouba
Středa Březen 17 11:43:59 CET 2004

On Wednesday, June 02, 1999 1:27 PM, Ludvik Hoffmann
[SMTP:hoffmann@tc.cas.cz] wrote:

> Dojde k resetu i tehdy, jeslize odpojite ridici pin od procesoru a
> spinani provedete 'rucne'? Pokud ano, je treba zabyvat se odrusenim
> kontaktu rele a zdrojem. Pokud ne, ruseni asi prichazi ovladajicim
> pinem

Jak je to rele pripojene? Cim oddelene? Ma diodu (predpokladam, ze
ano)? Ma zatez diodu? Kdyztak nacrtni schema, nekde ho vystav (jestli
nemas kde posli mi ho) at se na nej podivame.

> (nejspis kapacita civky a kontaktu rele, kde je puls VN po
> rozepnuti
> indukcnosti), tam lze zkouset pridat kapacitu, diody, tranzistor,
> treba
> i optron. Nejlepsi metoda - pametovy osciloskop a monitorovat

Ne zavolej si carodeje. Stejne budes spis honit duchy.

Arci

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137