Vykon PMPO

Jan Kratochvíl joke
Středa Březen 17 11:43:58 CET 2004


Pocitate opravdu spravne. Pri napajeni 12V se skutecne neda dosahnout
vyssiho vykonu.
Problem se resi zvednutim napajeciho napeti a vykonnym zesilovacem.
Respektive prodavane zesilovace jsou sice napajeny primo z palubni site
(12V) ale obsahuji v sobe menic (obvykle 2x 50-80V), ktery napajeci napeti
zvedne na pozadovanou uroven nutnou pro konstrukci takto vykoneho
zesilovace. Pak se da realizovat napriklad 4 x 400W. Nastava ovsem problem
cislo 2 a to ze pri takovemto vykonu je z baterie odebiran proud radove
desitek amper, coz vede k tomu ze pri vyssi hlasitosti a nenastartovanem
aute dochazi pomerne rychle k totalnimu vybiti baterie a naslednemu problemu
se startovanim.

Pokud mate zajem mohu poskytnout dalsi info....

-----------------------------------------
Jan Kratochv?l
E-mail: joke@blesk.cz
Tel: +420-603-234820
------------------------------------------
----- Original Message -----
From: Zdenek Syrovatka <z.syrovatka@icl.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Sent: Wednesday, June 02, 1999 4:16 PM
Subject: Re: Vykon PMPO


A nevi nekdo jak se dosahuje tech velkych vykonu (100-200W) u autoradii?
Pro tech 12V a 4-ohmovem repro to vychazi tak na 3W nebo 12W v mustkovem
zapojeni (pocitam dobre?). Ale kdyz slysim, jak to nekomu s tim autem mlati,
tak
to bude urcite vic nez 12W.

Zdenek








Další informace o konferenci Hw-list