Dekodovani Blaupunktu

Ondra Caha caha5
Středa Březen 17 11:43:58 CET 2004

Pekny den.

Dotaz temer ze stejneho soudku.

Koupil jsem si v bazaru autoradio Blaupunkt s kartou (jednou - asi kradeny)
a od nekolika
lidi jsem slysel, ze ty karty rady odchazej.

Takze dotaz zni:
1)  je mozny nekde ziskat kartu ?
2) da se tak karta cist treba jako telefonni ?
3) a co takhle to radio predelat aby hralo bez karty - ten plast bych nechal
stale trcet ven a jeste
     by to bylo pohodlnejsi, nez ji stale vyndavat.

Diky   Ondra  Caha

>Zdravim,
>jak jsem tak zpozoroval, je tu na konferenci par lidi co rozkodovavaji
autoradia. Ja tady mam jednoho Blaupunkta a ten ma kod ulozeny ve vnitrni
EEPROM motorolackyho procesoru a ja se na nej nemuzu dostat. Kontaktoval
jsem jednoho  zahranicniho 'dekodovace' a ten mi rekl, ze by mi prodal navod
na interface + soft, kterym se ta pamet precte. Jenze za to xce $100, coz mi
pripada dost. Ten soft pry umi asi 30 ruznych autoradii s temito procesory.
Mel by nekdo zajem se se mnou podelit o cenu ? Zatim vsechny dalsi pokusy
zklamaly vcetne motorolackyho techsupportu.