Dekodovani Blaupunktu

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:43:58 CET 2004

On Thu, 3 Jun 1999, Ondra Caha wrote:

> Pekny den.
>
> Dotaz temer ze stejneho soudku.
>
> Koupil jsem si v bazaru autoradio Blaupunkt s kartou (jednou - asi kradeny)
> a od nekolika
> lidi jsem slysel, ze ty karty rady odchazej.
>
> Takze dotaz zni:
> 1)  je mozny nekde ziskat kartu ?
> 2) da se tak karta cist treba jako telefonni ?
> 3) a co takhle to radio predelat aby hralo bez karty - ten plast bych nechal
> stale trcet ven a jeste
>      by to bylo pohodlnejsi, nez ji stale vyndavat.

Mam tady Blaupunkt RCR 45 a potreboval bych to odkodovat - mam k tomu asi
jiny karty. Podle toho co jsem nasel na siti je ten kod ulozeny v brouku
ZC991150 od motoroly - mozna ze by stacilo vysledovat vystupy necim to asi
blokuje zesak nebo primo napajeni - kdyz tam vrazim blbou kartu tak
nenabehne ani nejaky napeti

Lada

Kdyz ten projekt za 100$ bude umet rozkodovat tohle radio tak se taky
pridam.

> Diky   Ondra  Caha

> autoradia. Ja tady mam jednoho Blaupunkta a ten ma kod ulozeny ve vnitrni
> EEPROM motorolackyho procesoru a ja se na nej nemuzu dostat. Kontaktoval
> jsem jednoho  zahranicniho 'dekodovace' a ten mi rekl, ze by mi prodal navod
> na interface + soft, kterym se ta pamet precte. Jenze za to xce $100, coz mi
> pripada dost. Ten soft pry umi asi 30 ruznych autoradii s temito procesory.
> Mel by nekdo zajem se se mnou podelit o cenu ? Zatim vsechny dalsi pokusy
> zklamaly vcetne motorolackyho techsupportu.

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/