shanim - kdyz zacne prset, houka

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:43:57 CET 2004

At 21:15 2.6.1999 +0200, Zdenek Dvorak wrote:
>ahoj vsici,
>nevite kde by se dalo koupit nejake zarizeni, ktere, kdyz zacne prset tak
>sepne rele nebo houkacku nebo tak?
>Clovek to chce do pudni vestavby kdyz ma prez noc otevreny okna tak aby ho
>to pri zacatku deste vzbudilo (spi jinde) a on to stihnul zavrit. Potrebuju
>1kus a to nema cenu delat na kolene, tak poradte kde to sehnat.

Zdar,
delali jsme sveho casu nejake montaze na kongresovem centru Aldis v Hradci a tam maji ve strese velke vetraci sachty otvirane servomotory (BTW: cely Aldis je ukazka sqele automatizovaneho ridiciho systemu pro skoro vsecho). Aby pri desti do toho nenaprselo, maji na strese takovy dva kousky kuprexitu asi 10x15cm vzajemne trochu pootocene proti sobe a na nich je vyleptany takovy meandr. Pokud na to zaprsi, zmeni se vodivost, zahlasi to do pocitace ze prsi a klapky se zavrou. Ten clovek, co to ma na starosti rikal, ze zkouseli plno ruznych snimacu, ale ze zatim tenhle nejjednodussi byl nejlepsi :-)
BTW: To buzeni je nesmysl, to by me pekne vytocilo - at to samo zavre, ne ? ;->>
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/~lkavan