reset u 51

Ing. Rastislav Homola rastoh
Středa Březen 17 11:43:57 CET 2004

>         Seminare jsou pekna vec, je tam teoreticky dokonale zpracovana
> teorie, ale pokud ji chce clovek uplatnit v praxi, zacinaji problemy. Ne, ze
> bych seminare odsuzoval, naopak informace z nich jsou velice cenne. Chci jen
> upozornit, ze skutecna zarizeni se obcas chovaji trochu jinak.
>
>         Martin. e-mail: persich@transcon.cz

Dovolim si trochu nesuhlasit. Aspon co sa tyka predtym avizovaneho
seminaru EMC.
Ja som sa zucastnil zoparkrat takeho seminara uz predtym a mozem s
kludnym povedat,
ze mi to dalo velmi vela. Nehovoriac o tom, ze som si mohol
vlastnorucne osahat
navrhy, konstrukciu a merania s prihliadnutim na EMC. A to vsetko v
ramci toho seminara.
Vobec to nebola iba dokonale prepracovana teoria. Priam naopak.
Tazisko sa vzdy kladlo
na to, aby si ucastnici mohli kadeco vyskusat a osahat v skutocnosti,
na konkretnych
zariadeniach a pripravkoch.

Rasto.