NIMH

Hruska Ladislav hruska
Středa Březen 17 11:43:57 CET 2004

Ahoj ,
diky vsem za pomoc s rozdelenim HDD bez ztraty dat.

Maly problem:
Mam accupack 6V/1200mAh NIMH , uvnitr je zalito 5 1,2V clanku.
Predtim jsem mel accupack 6V/600mAh a nabijel jsem ho nejakou Taivanskou nabijeckou s indikaci nabiteho stavu .Clovek by si myslel ze accupack s 2x vetsi kapacitou vydrzi 2x dele , ale vydrzel jen o 20% dyl pri stejne zatezi,ze by se ta nabijecka nehodila ?
Nevislo nekde nejaky schema na nabijecku s testem nabiteho stavu pro tuhle baterku ? Pripadne jakym proudem ji nabijet ? Jak otestovat jeji nabity stav ,abych ji u toho moc nevybil ? Jak moc ji musim vybit pred nabitim ?

Dik Lada.