Nabijecka pro SIEMENS Gigaset

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 11:43:57 CET 2004

Du?an Slav?t?nsk? wrote:

> Ahoj,
>
> Nevite nekdo ja pravcuje nabijeni aku. u telefonu
> SIEMENS Gigaset. Jestli nabijeni ridi zakladnova cast
> nebo sluchatko. Pokud nabijeni ridi sluchatko, tak jak
> vypada elektronika. v zakladnove casti tykajici se nabijeni.
> Nechce se mi kupovat nabijecka cca za 2000, Kc.
>
> Dusan Slavetinsky
Ma dojem, ze v zakladne je jen nejaka kombinace R a D, ktera pri odberu
proudu sluchatkem vyrabi ubytek napeti a z nej sviti LED. Sluchatko se
krmi stridavym proudem.
Mel jsem zakladnu otevrenou, chtel jsem zjistit, jestli by ji slo nejak
rozumne zalohovat napajeni. Cestu mezi konektorem pro trafo a nabijecima
pliskama lze celkem snadno vystopovat. Konkretni zapojeni neznam (ani
hodnoty soucastek), nezajimal jsem se o to, ale pokud by bylo treba,
otevru to zas a namaluju (samozrejme jen tuto cast :-).
BTW mam dve sluchatka a vystacim si jen se zakladnou...proste se v ni
stridaji. Potrebu dalsiho nabijece jsem zatim nepocitil.
  TomM