Vykon PMPO

Zdenek Syrovatka z.syrovatka
Středa Březen 17 11:43:56 CET 2004

No, myslim, ze jsme si trochu nerozumeli, ja jsem opravdu nemel na mysli
mustkove zapojeni.  Bohuzel mne v tom lehkem zmateni pojmu uniklo, ze ostatni
kolegove naopak pocitaji s mustkem. Kdyz uvazim, ze puvodne jsem se chtel jenom
dozvedet jak je to s velkymi vykony u autoradii, tak vidim, ze to trochu
odbocilo.

Ani jsem se jeste nedostal k dalsimu dotazu, tak bych si dovolil ted:

Mel jsem (nez mi ho ukradli, prestoze melo odnimaci panel) radio Blaupunkt
Milano
s vykonem podle navodu 4 x 6Weff nebo 4 x 8Wmax.  Podle tech cisel to asi bude
mustkove zapojeni. Podle toho co se tady psalo by 6W v aute mela byt docela
sila, ale mne se nejake vetsi hlasitosti nikdy nepodarilo dosahnout, protoze  to
velmi brzy zacinalo omezovat a vydavat hrozne pazvuky. Lepsi to samozrejme bylo
pri potlaceni basu, ale to neni reseni. Chovani bylo stejne i pri zapnutem
motoru, kdy je napajeci napeti vyssi.

Zajimalo by me, zda je to u techto radii normalni. Nenapada me duvod, proc by
zesilovac s tvrdym napajenim mel omezovat uz pri pomerne male hlasitosti. A co
je to Weff?

Zdenek