reset u 51

Andrej Jancura andrej.jancura
Středa Březen 17 11:43:55 CET 2004

"Petr Stehl?k" wrote:

> takto ist na
> asi ovela viac
> Info a kontakt

> Vjetsina seminaru EMC je zamerena na "rozvadecove" prepetove
> ochrany a reklamn? prezentaci
> firmy kter? je prodava a neky si to od Vas necha jeste
> zaplatit.
> Pro konstruktery na techto skolenich vecinou nic nen?.

No ja Vas presviedcat nebudem. Vase skusenosti su Vase skusenosti... Ja
osobne si myslim, ze tych par inflacnych korun stoji za to.V porovnani
so seminarmi na zapad od Vas, neplatite stovky alebo tisice DM (sorry
EURO) a dozviete sa ovela viac. Toto je zase moja skusenost s EMV'99.

K Vasej poznamke, ze to nie je pre konstrukterov, cosi z programu:

..zdroje rusenia, sposoby sirenia, presluchy, kable, filtre, napajacie
a zemniace struktury, zasady navrhu PCB, navrh mikrokontrolerovych
systemov s ohladom na odolnost voci ruseniu,...
..prakticka cast, priklady presluchov na kabloch, PCB, vyzarovanie z
PCB, filtre, prepetove ochrany,...
..vsetko si mozete osahat a dosyta sa vyhrat s pripravkami...

Inak prakticky povedane, dotycny pan, ktory ma problemy s RESETom by po
takomto seminari vedel, ze vsetko sa mu zblbne po napajani, kde pri
spinani relatka vznikne VF-prasacina... A co je dolezitejsie vedel by
ako na to. A z tych niekolkych dni, pri ktorych sa trapil so svojim
zariadenim by boli ozaj len dve bezsenne noci. A my by sme sa mohli
kludne bavit o inych fajnovostiach suvisiacich s rusenim...

Ozaj som zvedavy, ci mu to uz chodi spolahlivo...

Andrej