Magellan 2000 - reference ?

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:43:55 CET 2004

Vypada to, ze je o malinko levnejsi (rekl bych do 1kKc) nez Garmin GPS12. Ma
take seriovy port s kodem NMEA? Na strankach vyhledanych Seznamem jsem se o
tom behem te chvile, co jsem se tomu venoval nenasel.
Mozna by stalo za to tyhle dva prijimace pred nakupem podrobneji porovnat.

					Jakub Serych

P.S. Taky patram po nejake levne hracce, ale moji podminkou je, aby umela
NMEA

-----Původní zpráva-----
Od: Snail Instruments [mailto:snail@iol.cz]
Odesláno: 4. června 1999 10:24
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: Magellan 2000 - reference ?

Vyhledl jsem si GPS prijimac Magellan 2000. Chtel jsem se zeptat, jestli ho
nahodou nekdo nema a nemuze poskytnout reference, at uz kladne ci zaporne.
Chci to v podstate na bojove hry pro deti a podobne blbosti, zadnou vaznou
praci. Taky se bude hodit, az pujdu vecer z knihovny, v hlave deset knih,
to se tezko hleda cesta domu.

Josef Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electonics design
Snail Instruments                     Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                          phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                         e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                        URL: http://www.vitrum.cz/snail/