Vyroba plosakov

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:55 CET 2004

On Fri, 4 Jun 1999, Miroslav Soltisik wrote:

> http://www.cadware.cz/cad10.htm

Vypada to zajimave, jen musim rict ze kdyby mi tohle nekdo strcil
do laserovky, nakopal bych ho do p**ele a zrusil mu konto navzdy :-))
Ono preci jenom kdyz se pusobenim tlaku a teploty prenese cast modre
folie na DPS - kde je zaruceno, ze se pusobenim tlaku a teploty
v laserovce nerenese na valec v peci ?

|                             petrsi@jcu.cz                              |