[HW] Re: Triedenie posty

Stanislav Češka scs00
Středa Březen 17 11:43:54 CET 2004

>   kdyby vsichni, co pisou prispevek, vedeli ze existuji
> nejaka pravidla teto konference, tak by se tridilo.
> Ta pravidla jsou na hw.cz a mezi nimi je i to, ze kazdy
> prispevek ma obsahovat neco jako [HW] v poli subject mailu.

I ten nejprimitivnejsi mailer umi vytridit maily prichazejici z jedne fixni
adresy, kterou je bezesporu HW-NEWS@MOBIL.CZ. To, ze ty tohle nepodporujes,
nebo (spis) neumis nastavit, neni problem ostatnich subscriberu. Proto je
vkladani [HW] do subjectu naprosto bezpredmetne, stejne jako tvoje zprava.

Regards, Stanislav Ceska