[HW] Blaupunkty - pro pobaveni

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:43:54 CET 2004

At 01:15 4.6.1999 +0200, Vladimir Myslik wrote:

>Mne napadlo ze pokud je to nekde uvnitr ulozeny v eeeprom

To stoprocentne je.

 a ma to ven
>vyvedenou sbernici tak by treba slo ty sbernici vnutit "ty spravny" adresy
>a data zvenku. Ale otazka je jak to vlastne vypada.

Presne tak taky ten interface funguje, pripojis na ten procesor 7 dratu z interfacu a uz tahas obsah ty on chip EEPROM.

>To v tom mym radiu VERONA RCR 45 ma oznaceni
>ZC99115CFN
>ma to 52 vyvodu plcc a je na tom logo motoroly. Mozna to bude nejaky klon
>HC11 rady. Selektor guide viz
>http://mcu.motsps.com/selector_guide/

Podle toho, co jsem nasel na ruznych hackerskych strankach to tak vypada. Bohuzel nam ted trochu blbne Linux na serveru a Inet mi skoro nejede, takze se tomu nemuzu plne venovat. Bohuzel u motoroly nam asi moc nepomuzou :-(. Jejich support znacne pripomina Microsofti support.

BTW:Tak jako tak to bude asi trochu slozitejsi, daleko radsi bych za to dal ty dolary, ale porad se bojim je jen tak poslat do ruska.

>Myslim ze je to ten spravnej svab co ma za ukol to ridit, ma to myslim
>vyvody na kartu a je to snad pripojeny na vnitrni I2C sbernici toho
>radia.

Je to presne tak.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/~lkavan