[HW] Programator GALu

Vrba Zdeněk vrba
Středa Březen 17 11:43:54 CET 2004

Ahoj,

> pronikat do taju GALu a za tim ucelem jsem ubastlil
> programator podle KTE magazinu a mam k nemu program z knizky
> Programovatelna logicka pole. Po spusteni mi vzdy napise ze
> programator neni pripojen (i kdyz je), ale preci jen
> programuje. Bohuzel pouze pokud programator pripojim na LPT
> BTW: Nedari se mi udelat zadny program, ktery by byl zavisly

Problém je v tom, že ten programátor je funkční, ale ten software ne. Ne, že
by to neuměl naprogramovat - to umí - lze snadno vyzkoušet že co se do galu
zapíše, to se z něj taky přečte. Ale data, která se vypalují do galu
neodpovídají návrhu, který se udělá v tom softu, nebo načte do něj odjinud.
Kdysi dávno mi trvalo několik dní, než jsem na to přišel. Autoři softu (byla
to tuším práce studentů nějaké VŠ na Slovensku) se spokojili evidentně s
tím, že co do galu zapsali z něho taky přečetli, ale už nezkusili
naprogramovat žádnou reálnou aplikaci.

Jedinou možností, jak to vyřešit je přepsat nebo opravit ten soft. - Jinak
ten problém s detekci programátoru potvrzuji - dělalo mi to taky.

Z.V.

Daląí informace o konferenci Hw-list