Vyroba plosakov

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:43:54 CET 2004

Z mnoha internetovych referenci jsem se dozvedel, ze nejvetsi uskali je v
reprodukovatelnem nazehlovani z folie na desku. Autori popisuji nejruznejsi
triky od presahovani zehlickou dostatecne pres okraje, zehleni skrz desku,
az po protazeni laminovacim strojem, ktery udajne poskytuje
nejreprodukovatelnejsi vysledky. Taktez mezi bodem 2. a 3. je treba jeste
vlozit bod 2.5 - retus, jinak je riziko malych prasklinek v kterych se
spoje proleptaji.

Ja jsem vyzkousel nekolik firem na plosnaky, a jako bezkonkurencne nejlepsi
je pro moje ucely pan Kohout ze Lhotky - dodaci lhuta do tydne, obrazec lze
zaslat e-mailem, plosnak prijde i vyvrtany a platicim zakaznikum nezasila
na dobirku. Cena je mozna trochu vyssi nez jinde, zejmena pro kusovky, ale
to nehraje pri vyvoji prototypu roli. Plosnaky ve ctvrte tride (jeden drat
mezi vyvody IO) jsou dobre kvality, hustejsi jsem nezkousel (a ani to nema
valnou cenu, nelze zadat prokovene diry).

Krome vyroby plosnaku jeste vyzaruje optimismus abnormalni merou, ovsem
jenom pri osobni navsteve.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electonics design
Snail Instruments                     Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                          phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                         e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                        URL: http://www.vitrum.cz/snail/