Vyroba plosakov

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:54 CET 2004

On Sun, 6 Jun 1999, Pavel Chromy wrote:

> Kdyz se kousne... no tak bude kousnuta a pak to budu resit, myslim, ze

Jak resit ? - utekem ?

> pokud to funguje, tak pouzit tiskarnu (byt s timto rizikem) je porad mensi
> vopruz, nez ten plosnak malovat steteckem.
>
> Jeste jsem nevidel nikoho, kdo by mel tak velky strach o svoji mizernou
> tiskarnu, zvlaste kdyz ta folie je pro tento ucel urcena a patrne

Ja jsem jeste nevidel nikoho kdo kdyz znici vec za x tisic tak s usmevem
vytahne prachy a rekne 'znicil jsem to - kup si novou'. Vetsinou se zacne
kroutit, obelhavat a kouka vypadnout.

> vyzkousena. Na druhou stranu znam i lidi, kteri vytahuji televizi ze
> zasuvky a odpojuji antenu - co kdyby nahodou blesk...

To je osud aneb 'vule bozi' - s tim se mnoho nenadela, ale proti nekomu
kdo se rozhodne riskovat cizi (moji) tiskarnu delat muzu to je zase
'moje vule' :-)))

|                             petrsi@jcu.cz                              |