Vyroba plosakov

J. Polívka jpolivka
Středa Březen 17 11:43:54 CET 2004

----- P?vodn? zpr?va -----
Od: Pavel Chromy <mac@atrey.karlin.mff.cuni.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Odesl?no: 6. ?ervna 1999 9:15
P?edm?t: Re: Vyroba plosakov

> Jeste jsem nevidel nikoho, kdo by mel tak velky strach o svoji mizernou
> tiskarnu, zvlaste kdyz ta folie je pro tento ucel urcena a patrne
> vyzkousena. Na druhou stranu znam i lidi, kteri vytahuji televizi ze
> zasuvky a odpojuji antenu - co kdyby nahodou blesk...
>
> Pavel

Televizi taky nevytahuju. Ale z vlastni zkusenosti vim co prepeti od blesku
udela s ATX zdrojem. Zkuste se zeptat nekde v servisu co vsechno je to
schopne vzit sebou do vecnych lovist. U mne to byl zdroj, vypalovacka a dva
shorele disky z diskoveho pole UW SCSI. Vypalovacka v te dobe cca 30000 a o
discich ani nehovorim. Pojistovna vam v takovem pripade neda nic. Rozvody
jsou tu hlinikem a jedine co muzu udelat je obcas utahnout sroubky v
zasuvkach (vrele doporucuji). A jen tak mimo mi ten pojistovak rikal, ze za
posledniho pul roku resil 5 pozaru v bytech od zasuvek s rozvody hlinikem.
J. Polivka