Vyroba plosakov

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:43:53 CET 2004

Pozor! Tiskne se na podlozku, nikoliv na pruhlednou folii! Jednou jsem se
chytil a folie se prilepila na valec. S trochou zrucnosti se i takovato
katastrofa da zachranit, i kdyz samozrejme nikomu nedoporucuji se takto
splest.
Co se tyka te podlozky, nehrozi tam zadne nebezpeci. Tisknete obcas na
laserovkove samolepky? Pokud ano, pak Vam tam projizdi de facto totez, na co
se tisknou plosnaky. Souhlasim, ze na teflonu v peci by se mohlo teoreticky
uchytit neco toneru, protoze folie ma mensi prilnavost nez papir. S tim se
ovsem pocita a teflonovy valecek ma stiraci filcovou listu. I kdyby tam
nebyla, toner ma mnohonasobne nizsi prilnavost k teflonu nez k beznemu
papiru, takze projeti jednoho az dvou bilych papiru tiskarnou po takovem
tisku ji dokonale vycisti.

						Jakub Serych
-----Původní zpráva-----
Od: Petr Simek [mailto:petrsi@jcu.cz]
Odesláno: 5. června 1999 20:15
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: Re: Vyroba plosakov

On Sat, 5 Jun 1999, Jiri Jaros wrote:

> Verte, nebo ne, ale funguje to bez poskozeni tiskarny, dokonce jeji ani
> znecistena a uz vubec neni nutny kop do p***.

Dobre - dejme tomu ze pri bezproblemovem projeti folie tiskarnou neni
doba po kterou to prijde do kontaktu s valcem v peci dostatecna aby se ta
folie roztekla a nalepila na valec. Ale co kdyz se folie v tiskarne
kousne ? - to se obvykle stane v peci ktera ma 180 st. C . Neprilepi se
na ten rozpaleny valec, kdyz tam zustane 5 minut ?

|                             petrsi@jcu.cz                              |