cestina v exchange a outlook

Minář Petr petr.minar
Středa Březen 17 11:43:52 CET 2004

> Od: hw-news@mobil.cz [mailto:hw-news@mobil.cz]za u?ivatele Sula Milos
>
> Ahoj
> mam takovej problem
> pouzivali jsme tu anglickou verzi exchange a po nainstalovani
> ceske verze
> Outlook98 se nam misto Dorucena posta zobrazi Inbox atd...
> Ostatnim uzivatelum pouzivajici drive cesky exchange to
> funguje na tom samem
> exchange serveru cesky. Jedine co pomuze je odstranit uzivatele z NT a
> vytvorit noveho, ale nevite nekdo o jednodussim zpusobu ?
> Zadna preinstlace
> [...]

Mel jsem podobny problem ve Win95, reinstalace Exchange nepomohla, protoze si to natahlo znovu spatne nastaveni. Toto je ulozeno (pro Win95, nevim jak NT, ze by profiles ?) v c:\windows\forms . Zde se pri prvni instalaci vytvori soubor frmcache.dat ( + frmcache.bak) a z neho taha nejaka nastaveni. Takze ikdyz jsem Exchange odinstaloval, ale ponechal jsem frmcache.dat, tak pri instalaci si to natahlo spatne nastaveni. Takze nejdrive SMAZAT (nebo prejmenovat).

Jinak toto je popsano v Resource Kitu W95 a pro Win NT to mozna bude take popsane, je uz take v cestine.

	S pozdravem
			m???k
			petr.minar@kleibl.cz