[HW] Blaupunkty - dosavadni vysledky

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:43:52 CET 2004

Zdar hackeri,
tak je nas 9 na ten interface na blaupunkty. Byl jsem se zeptat v Agrobance a za prevod chteji 220 penez a vylohy zahranicni banky budou asi podobne. Takze pri kurzu asi 37,-nasich penez za $ to dela asi 4100,-. To je priblizne 455,- na kazdeho z nas. Bohuzel nase firma ted trochu zabredla do vyvoje a nemohu si dovolit poslat jen tak 4100,- penez pryc. Proto se ptam, zda jsou zajemci ochotni mi poslat pro tento ucel predem tuto castku, pripadne alespon cast. Nebudu sem vypisovat seznam zucasnenych, poslu kazdemu soukromy mail.
BTW:Cela akce se vyrazne komplikuje a zdrzuje problemama s nasim serverem - odesilani mailu nekdy trva i nekolik dni a ja ted cekam, az mi ten clovek posle presne bankovni spojeni, kam mu mam ty dolary poslat.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/~lkavan