Vyroba plosakov

Ing. Petr Skyvara skyvara
Středa Březen 17 11:43:52 CET 2004

=?iso-8859-2?B?U3RhbmlzbGF2IMhluWth?= p??e:

> Bylo experimentalne zjisteno, ze lide zabyvajici se technologickou pripravou
> plosneho spoje umiraji prumerne o pet let drive, nez lide, kteri pouzivaji
> univerzalni pajeci desky. :-) A proto 75% ceskych bastliru doporucuje
> nechavat sve pripadne spoje realizovat firmam, ktere jsou na to vybaveny a
> hned tak neceho se neleknou...
>
> Regards, Stanislav Ceska

> Phone + SMS: +420 (603) 479940
> ICQ UIN 19481186
> [...]

  Kdyz uz jsme dosli k firmam vyrabejici plosnaky na zakazku, nemate nekdo
nejake kontakty po ruce? Nejlepe kdyby bylo mozno poslat jim navrh majlem.
Popr. nejaky program pro kresleni desek. Pouzivam zatim Easytrax ale neni to nic
moc. Jedna se mi o jednotlive desky.

Diky Petr