[HW] autoradia a zabezpeceni

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:43:51 CET 2004

> co vy na ty

> dal dal pres
>
> V lonskem srpnovem Stereu&Videu vysel celej clanek o autoradiich a
> auto-audiotechnice vubec. Je tam popisovany radio, ktery ma
> otocnej panel -
> z jedny strany ovladaci prvky, z druhy strany to vypada jako zaslepka
> palubni desky. Funguje to jako klasickej flip. Navenek neni nic videt.

	Bohuzel, to take neni reseni. Pokud si nechate auto na parkovisti,
je docela velka pravdepodobnost,ze si zlodej vsimne, ze vam tam neco hralo.
Pak jde na jistotu. Nejlepsi reseni vymyslel muj znamy : vozi v aute pitbula
- Chtel bych videt toho ovazlivce, ktery tam vleze :))). Podobnym resenim je
i krokodyl, popripade jiny krvelacny tvor :)).Kdyz mi z auta slohli radio
podruhe, tak jsem si radej kouoil nove u vietnamcu  - pokud to nekdo slohne,
tak to neni takova skoda.
	Docela fungujici ochrana by mohla byt i nahrada panelu radia nejakym
jinym panelem z radia, ktere se vyrabelo nekdy pred 100 lety. Bohuzel v Oplu
to vypada jako pest na oko a pusobi to hodne podezdrele.

Jedinou skutecne fungujici ochranou je nedat zlodejum sanci a hlavne cas
radio vytahnout. Viz sirena alis "akusticka zbran", popripade slzny plyn
(bohuzel jeste za 14 dni jde citit ze sedacek), popripade Yperit ci sarin.
Napalm neni take spatny.

Roman K.