Pony programmer

Petr Gratz xgratz02
Středa Březen 17 11:43:51 CET 2004

Ahoj,

ja ho pouzivam uz rok na COM1 a COM2 a v pohode to jede. Jsem s nim moc
spokojeny. V setupu mam nastaveny SERIAL, PONY PROG API, COM1, jinak je
vsechno nezaskrtnute. Parkrat se mi stalo, ze to zahlasilo DEVICE NOT
RESPONDED. Nevedel jsem cim to je, ale pomuze restartovat pocitac a pak to
zase jde. Asi se nejak spatne nastavi porty. Ja ho pouzivam na programovani
AVR8515 v patici programatoru a primo v aplikaci pomoci ISP kabelu.

Petr.