Dotaz na AVR

ezopaci ezopaci
Středa Březen 17 11:43:51 CET 2004

Ahoj vsem,
   planuju se ponorit do taju AVR procesoru. Do ted delam vse s 89C... a po
precteni
PDFka na AVR jsem z toho nadsenej.

Chci se zeptat :

a, jestli mi doporucite nejakej rozumnej (s primerenou cenou-muze byt i bez
krabicky)
    programator, kterej umi jak paralelni tak ISP programovani
    (89C... programuju na programatoru z Obecnice a jsem spokojenej)
b, soft pisete v tom AVRStudiu nebo existuje neco lepsiho na i-netu ?
c, jake mate zkusenosti (o problemu s reset jsem cetl)
d, neco specifikovanejsiho - planuju ho pouzit do klicenky od alarmu, takze
potrebuju co nejmensi
    odber ve SLEEP modu - mate nekdo zkusenosti s POWERDOWN modem-myslim
jestli se
    opravdu da probudit od externiho preruseni a ne jenom resetem
e, souvisi to s tou klicenkou - potrebuju vymyslet napajeni cca 5V pro
procesor z 12V baterky
    (co je v tom DO); tech 12V bych tam chtel nechat kvuli dosahu vysilace;
to neni problem, ale
    jak to udelat, aby to nebralo v klidovem stavu vic jak 1uA ???; asi dat
do stabiliku nejakej
    malej SMD MOSFETik - mate nekdo zkusenosti ?; rozhodne tam nechci davat
nejakej IO,
    zvedne se cena a mista v male klicence nikdy neni nazbyt)

diky za kazde info
Tomas Chvatal
ezopaci@mbox.vol.cz