Dotaz na AVR

Lubomir BERKY berta
Středa Březen 17 11:43:51 CET 2004

>Ahoj vsem,
>   planuju se ponorit do taju AVR procesoru. Do ted delam vse s 89C... a po
>precteni
>PDFka na AVR jsem z toho nadsenej.
>Chci se zeptat :
>a, jestli mi doporucite nejakej rozumnej (s primerenou cenou-muze byt i bez
>krabicky)
>    programator, kterej umi jak paralelni tak ISP programovani
>    (89C... programuju na programatoru z Obecnice a jsem spokojenej)

Pred mesicem sem byl ve stejne situaci.Pro ISP programovani pouzivam Pony
programmer  http://www.cs.unibo.it/~lanconel ,ale funguje mi jen s
paralelnim portem.Zatim sem narazil na jednu zaludnost.Po naprogramovani
security sel procesor prepsat jen pri snizeni napeti napajeni.S resetem jsem
zadne problemy zatim namel(pouzivam 90S2313). Pomerne blbe se AVR shaneji z
GM sem cekal 18 dni nez mi je poslali a to jeste jinaci nevedou.

--
Lubomir BERKY
Drnovice 567