Packet radio

Pavel Kriz Pavel.Kriz
Středa Březen 17 11:43:50 CET 2004

Ahoj, mohl by mi nekdo zodpovedet par otazek ohledne Packet Radio,
presneji receno:

1. Kde zjistim, jestli jsem v dosahu nejakeho nodu
2. Muzu to provozovat se stanici CB (+nejaky modem - jaky ?)
3. Potrebuju na to nejake povoleni (na samotne CB prece ne) ?
4. Dostanu se pres Packet Radio ke sve e-mailove schrance nebo
   opacne, muzu presmerovat nejak svuj e-mail do site Packet Radio ?
5. Jaka je prenosova rychlost, slysel jsem, ze 1200 bd, je to
   zaruceno i pri blbem pocasi ?

Je mi jasne, ze moje otazky jsou typicke FAQ, takze pokud mate
alespon link na nejake informace, budu za nej vdecny...

Dik, Pavel