ochrana plos.spoju

Minář Petr petr.minar
Středa Březen 17 11:43:50 CET 2004

Ja mam vyzkouseny klasicky lak ( kalafunu rozpustenou v lihu ) a jsem s nim spokojen. Teda ja, spise FC Boby Brno, tam ty elektroniky chodi v reklamnich tabulich. Puvodne ty desky meli jen masku, ale jak stoji cely rok venku, tak voda v nich kondenzuje a cesticky mezi sebou zacali vodit. Stacilo je natrit timto lakem a je to dobry.

Mimochodem ty reklamni panely jsou rizeny AT89C2051.

	S pozdravem
			měřák
			petr.minar@kleibl.cz