Packet radio

Tony Malecky zpaul
Středa Březen 17 11:43:49 CET 2004

> (marne shanim schema a PCB). Existovalo jedno opravdu univerzalni
zapojeni,
> ale jeho jadrem byl IO, ktery se uz nevyrabi. Cena modemu je od 700Kc vys.

Modem se jmenuju BayCom modem, podle jeho tvurcu nemecke party radioamateru
BayCom.
Kvalitne provedene schema zapojeni je na www.baycom.de
Ovsem jelikoz to prodavaji, tak tam neni plosnej spoj. Ale namalovat plosnej
spoj na dva integrovany obvody a par soucastek kolem snad neni takovej
problem....
Co se tyka pouziteho IO, jedna se o TCM3105 od Texas Instruments. Tento
obvod se opravdu uz nevyrabi, ovsem to neznamena ze se neprodava. Pokud vim,
tak treba GES Praha ho ma za cenu kolem 400Kc..

S pozdravem.
Tony OK1HMA
Usti nad Labem