Knihovny pro xxx51

Houdek Michal HOUDEKM
Středa Březen 17 11:43:49 CET 2004

> Dobry den.
> Nevite nekdo, kde na interFernetu najit nejakou sbirku assemblerovskeho kodu
InterFernet? nejaka nova hospoda?
> pro 51ku? V tuto chvili bych napr potreboval prevod 16bitoveho cisla na BDC,
Moje zkusenost je, ze kdyz clovek potrebuje neco co neni az tak
slozite (treba TCP/IP na 51 :-)) je lepsi, kdyz si to napise sam,
stravi se tim obvykle mene casu nez to hledat a lustit po nekom
jinem. A navic kdyz to ten clovek nepsal proto, aby to pouzivali
jini lide, tak je lepsi to rovou smazat, usetri se tim misto a hlavne
mnoho a mnoho nervu.
> aby to slo zobrazit na displeji.
Ve skole jsme psali neco podobneho a meli jsme na to i s vlastnim
programem 2h a nechalo se to zvladnout celkem v pohode.

>             Jakub Serych
               S pozdravem, byvaleho studenta SPSST, Michal Houdek