Packet radio

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 11:43:49 CET 2004

Stanislav ?e?ka wrote:

> Mam pocit ze PR neni na CB vubec oficialne povoleno, ale pouziva se,
> samozrejme. Pochopitelne se mohu mylit. Modem si muzes bud koupit na nejake
> burze (dela se na Vysehrade obcas a nebo zkus kontaktovat Karla Haje, jeho
> www je http://www.mujweb.cz/www/cbkarelhaje, nebo postavit, ale nevim jak
> (marne shanim schema a PCB). Existovalo jedno opravdu univerzalni zapojeni,
> ale jeho jadrem byl IO, ktery se uz nevyrabi. Cena modemu je od 700Kc vys.

> Na CB ne. Na OK, kde je PR oficialni, se tohle snad i provozovat (omezene)
> [...]
Dokoncuju zrovna jednoduchy TNC s Atmelama, desky jsou navrzeny,
programy napsany, funkcni vzorek funguje uz asi mesic, akorat
dokumentace jeste neni. Ale delam na tom. Predpokladane dokonceni jeste
tento mesic. Nesehnatelny soucastky tam nejsou (kdo povazuje XR2211 za
nesehnatelnej, tomu neni pomoci...). Desky jsou jednostranny ve tride 4.
Takze pokud by byl zajem...
  TomM
P.S. Jak tak pozoruju ceny "profi" modemu, tak tohle vyjde snad i
levneji.