ethernet - lubo racko

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:43:48 CET 2004

hi lubo, tohle jsem ti posilal privatnim majlem a vratilo se to jako
nedorucitelne. Prosim posli mi svou primou adresu.

hrabu se v tom tvym ethernet zdrojaku (btw: ten napad s tim polem pro kazdy
registr a pouziti univerzalnich fce se mi moc libi), ale nektery hodnoty
jsou mi nejasny. Muzes mi rict odkus bral ty init hodnoty pro registry, nebo
sis to vykoumaval? A pak me jeste neni jasny to sachovani s DMA. Tys to
nekdy nejak pouzival prez DMA? No a pak vubec nevidim do tech stranek
PSTART, PSTOP, BNRY, TPSR a CURR a v datasheetu k RTL8019 jsem k tomu
nenasel nic. Vis o tom prosim neco vic? A pak jeste jestli prosim nemas (a
nemuzes poslat) ten kostuv zdrojak.
													dik zdvorak

  NeWriteB(R_CR,$21);            !!!!!!! bit 5 zapina DMA - to je zamer?
  NeWriteB(R_DCR,DCR);        !!!!!!! tady pisou, ze bit 7 vzdy 1 a netusim
jak prisel's k tem hodnotam FIFO
  NeWriteB(R_RBCR0,0);
  NeWriteB(R_RBCR1,0);
  NeWriteB(R_RCR,$1F);          !!!!!! pisou bity 6 a 7 vzdy 1
  NeWriteB(R_TPSR,$20);
  NeWriteB(R_TCR,2);	          !!!!!!!  proc? o par radku dal to prepisujes
na 0
  NeWriteB(R_PSTART,$40);    !
  NeWriteB(R_BNRY,$40);
  NeWriteB(R_PSTOP,$48);
  NeWriteB(R_CURR,$40);
  NeWriteB(R_CR,$22);            !!!!!!!! tu START sequenci je treba zapnout
tady?
  NeWriteB(R_ISR,$ff);
  NeWriteB(R_IMR,IMR);
  NeWriteB(R_TCR,0);             !!!!!!!!  pisou bity 5-7 vzdy 1
  NeWriteB(R_PAR0,$00);         {Vlastna, vymyslena adresa karty}
  NeWriteB(R_PAR1,$02);
  NeWriteB(R_PAR2,$03);
  NeWriteB(R_PAR3,$04);
  NeWriteB(R_PAR4,$05);