UNSUBSCRIBE HW-NEWS

Tomas kouba kouba
Středa Březen 17 11:43:48 CET 2004

> Jelikoz jsem se pokousel uz nekolikrat odhlasit z vasi konference,
> pokazde jsem byl po urcite dobe do ni znova prihlasen, zadam vas
> proto o me definitivni vylouceni.
> Za urychlene vyrizeni predem dekuji.

Jak si nekteri uzivatele konference vsimli, probehlo jeji stehovani.
Tomuto stehovani pedchazely nejake problemy. Slo o pad disku na
pocitaci na kterem konference bezela. Nekolik reinstalaci systemu a
obcas si listserver smazal seznam prihlasenych. Takze vzdy bylo nutne
obnovit seznam prihlasenych ze zaloh. Za vsechny problemy se jeste
jednou omlouvame. Odhlaseni uzivatele jakozto spravce udelat
samozrejme mohu, ale je to zasah do konfiguracnich souboru a ten
radeji provadim kdyz neni takovy provoz. Jinymi slovy v pozde
vecernich hodinach nebo o vikendech. Vzhledem k tomu ze na prikazy
uzivatele server reaguje prakticky okamzite, je cesta "udelej-si-sam"
ve vetsine pripadu rychlejsi.

Dale bych chtel poprosit uzivatele konference, aby pro jakekoliv
problemy s konferenci nepouzivali konferenci samotnou, ale osobu
uvedenou v Errors-To cili me. Nejen, ze konferenci nectu denne
(narozdil od ostatnich mailu), ale obtetuje to ostatni. Z tohoto
duvodu je to take ma POSLEDNI odpoved smerovana do konference.

Omlouvam se vsem za administrativni dopis.

Tomas Kouba, spravce konference.

--
   Ing. Tomas Kouba <kouba@hw.cz>
HW server              http://www.hw.cz