24C128 problem

Michal Krestan krestan
Středa Březen 17 11:43:48 CET 2004

Diky za pomoc, ale ja jsem pri dalsim experimentovani zjistil, ze kdyz tu pamet dam do programatoru a zacnnu ji cist, tak cela komunikace probehne v poradku, potvrdi se vse, co se potvrdit ma, ale cteni adrej je docela zmatene. Pokud ctu nekolik adres po jedne od zacatku a to zpusobem, ze poslu cislo I2C, vyssi, nizsi adresu, I2C cislo a prectu data a to cele opakuju nekolikrat, tak se cte adresa 0, 4, 8, 12, atd...
Pokud by to bylo mozne, chtel bych vas pozadat o zaslani zdrojoveho kodu komunikace s pameti.

    Dekuji
         Krestan
Dne 16. ?ervna 1999 v 22:12 Snail Instruments napsal(a):

> I2C.
> rozdil nez v nazvu komunikace jsem nenasel.
>
> Prave vyvijim zarizeni s 24C256, a to, co popisujete, by mohlo byt
> zpusobeno vyslanim stop bitu. Tim se aktivuje zapisovaci cyklus, a pokud
> byl zapsan jenom jeden byte, tak se prepisuje jenom tenhle jeden. Pokud se
> ma zapsat cela stranka, musi se tam nasoukat najednou a teprve potom
> uvolnit sbernici. Behem zapisu pamet neposila acknowledge, tim se da totiz
> rozpoznat, kdy skoncil zapis a pamet je opet schopna komunikace.
>
> Me teda alespon chodi ta 24C256 presne podle datasheetu, I2C delam
> [...]

-- http://email.seznam.cz
-- email zdarma na cely zivot