El.odpuzovac komaru ???

Tomas.Kapostas@asdo.se Tomas.Kapostas
Středa Březen 17 11:43:48 CET 2004

Cital som "recenziu" o tomto zazraku - ono to fakt funguje !!!! Na 50%.
Ten zvuk co to vydava, strasne buzeruje
a odplasi polovicu populacie komarov - neskodne samce.
Samicky - ktrore piju krv - su hluche ako poleno :-), im to nevadi :-)))))
Takze sa radsej natri nejakym maglajsom proti komarom....
Tomi.