El.odpuzovac komaru ???

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:48 CET 2004

On Thu, 17 Jun 1999, Sula Milos wrote:

> no nekde jsem neco takovejho videl
> prilaka to komary a potom to el. vybojem toho komara po priblizeni mezi

No to je prave ten figl - jak ty potvory spolehlive prilakat (to zabiti
elektrikou uz neni problem). Cetl jsem ze ty mrchy jdou na vydechovany
oxid uhlicity a ten musi mit spravnou teplotu. Takze vyrabi simulator
cloveka, ktery je 37st. teply, vypousti nepravidelne oxid uhlicity aby
ho komar nasel a pak snad jde na teplo a pro priblizeni k teplym castem
musi projit sitkou ze dvou elektrod ... Jestli je nutne aby to taky
'smrdelo' nepsali :-)) Jenze tohle rozhodne nebude prenosny pristroj ..

|                             petrsi@jcu.cz                              |