El.odpuzovac komaru ???

Masnica Lubomír masnica
Středa Březen 17 11:43:47 CET 2004

-----Původní zpráva-----
Od: Petr Simek <petrsi@jcu.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Datum: 17. června 1999 13:50
Předmět: RE: El.odpuzovac komaru ???

>No to je prave ten figl - jak ty potvory spolehlive prilakat (to zabiti
>elektrikou uz neni problem). Cetl jsem ze ty mrchy jdou na vydechovany
>oxid uhlicity a ten musi mit spravnou teplotu. Takze vyrabi simulator
>cloveka, ktery je 37st. teply, vypousti nepravidelne oxid uhlicity aby
>ho komar nasel a pak snad jde na teplo a pro priblizeni k teplym castem
>musi projit sitkou ze dvou elektrod ... Jestli je nutne aby to taky
>'smrdelo' nepsali :-)) Jenze tohle rozhodne nebude prenosny pristroj ..

Pokud budu v prostoru já a pristroj tak na mne pujde 50% komaru
a na pristroj zbytek - tak to problem navyresí - leda ze pristroj bude
vice sexy nez ja.
A co nevysvetlitelny jev - ze pokud je v prostoru n-pocet komaru
a zahubime n-1 komaru tak pocet se v case t doplni na puvodni
n-pocet. U much to funguje dokonale - je to nejake rozdelovani prostoru pro
existenci.
Ale elektronika fakt funguje - soused si koupil na své krtky odpuzovač-
pomohlo
ale já mám více krtku na zahrade.