RE2: Leptane paskove vodice

Minář Petr petr.minar
Středa Březen 17 11:43:47 CET 2004

Co mam vyzkousene, tak silikonove tmely (zalezi na konkretnim typu)  jsou velice agresivni se zelezem. Nevim jak je to s ostatnimi kovy, i kdyz, zkousel jsem to na chrom a ten po urcite dobe slezl a objevila se rez . Asi jsou na nejakem divnem zakladu, myslim ze to tam i pisou.

	S pozdravem
			měřák
			petr.minar@kleibl.cz