El.odpuzovac komaru ???

Josef Hlavac joe
Středa Březen 17 11:43:47 CET 2004

> Jak je to udelane ? - dve sitky kus dal od sebe nebo 'sprslicky' jako u

Videl jsem to udelane jako "zebricek" (dvousroubovice kolem te zarivky),
napeti jsem nemeril, vzdalenost sousednich dratu odhadem 4 mm.

> Jenze reznictvi tam ma klasicke zarivky, protoze lapa mouchy.

V tomto exemplari byla fialova zarivka, a mouchy na to vubec nesly
(potvory jedny). Komari nevim - bylo to v mistnosti a tam jich moc nebylo.
Spolehlive to peklo ruzne mury apod. co jdou vylozene za svetlem.

Joe

-------------- Mailto: Josef "JOE" Hlavac <joe@hw.cz> -----------------
- Visit HW server, the Internet resource for electronics at www.HW.cz -