[HW] TV display

Igor Sedlak Aigor
Středa Březen 17 11:43:47 CET 2004

Obavam se, ze nic levnejsiho SAMOSTANE nesezenes. Situace je imho stejna
napr. u displeju na NB. Zkus si koupit samotnej (monovhrom!), a vyjde ti
draz, nez celej NB z bazaru !
Situace je stejna i u servisnich firem, kdyz jsme dali na spraveni
firemni Toshibu s promacklym displejem, za pul roku nam ji vratili zpet,
ze ten displej by vysel draz, nez novej NB (a to to neni zadna
vykopavka).

Nejspis ti nezbude nic jinyho, nez koupit neco celyho a vykuchat to :-)

| Igor Sedlak DiS -:)             alias  Aigor@email.cz |