[HW] TV display

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:43:46 CET 2004

>  ma niekto skusenosti s digitalnymi displaymi  (take male, trebars s
>uhloprieckou 2 az 10 cm ) kde je mozne zobrazit TV obraz ? Vidime to bezne
na
>videokamerach alebo vreckovych TV prijmacoch. Tak ma napada, ze ked cely ten
>prijmac stoji par tisic, tak ten display by mohol byt za par stovak ...
Obavam se, ze krome toho, ze nepujde sehnat budto vubec, nebo jenom po
vagonech, tak nebude mit zadny interfacovy obvod. Je docela mozne, ze to
pujde pripojit jenom k tomu obvodu na televize a vyslednym vyrobkem bude
zase televize.

Jenom takova malickost, zkuste nekde sehnat takovy ty pruhovany pasky z
vodivy gumy, kterejma se nektery displeje pripojuji. To musi byt ve
srovnani s displejem uplna prkotina. Az budete mit za sebou tento prvni
krok, muzete postoupit do druheho kola.

>Su v predajii hotove moduly ? Zauima ma aj ciernobiele aj farebne
prevedenie,
>tech. informacie o spotrebe, el. signaloch, okolitej elektronike vstupnych
>signaloch a pod.
Koho by to nezajimalo! Pokud naleznete vyrobce a presvedcite ho, ze jste
zamozny elektronicky podnikatel a chystate se na Taiwanu zalozit firmu na
prenosne televize s rocnim odberem ctvrt milionu kusu, nevidim v tom
problem. ;-)

Josef Hanzal, od prirody optimista

Electronical devices for chemical laboratory, custom electonics design
Snail Instruments                     Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                          phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                         e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                        URL: http://www.vitrum.cz/snail/