[HW] TV display

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:43:46 CET 2004

> 7kKc a vzhledem
>
> Nerad bych se mylil, ale vetsina techto vratniku ma v krabici
> podelne umistenou klasickou CRT a je tam taky zrcadlo, ktere
> otaci obraz o
> 90 stupnu a promita ho na matnici.
>
> Vaclav Kadoun

Ale to by take bylo reseni ne? Jen by to asi byl problem napajet z baterie.
Je fakt, ze jsem videl ze vnitr jen jediny typ vratnika (typ nevim, vyrobce
byl tusim erricsson) System byl takovy, ze to bylo pripojene pres tel.
ustrednu a obraz se prenasel do telefonniho pristroje, ktery mel vestaveny
LCD diplej. Docela chytra vecicka.

Roman K