[HW] TV display

Stanislav Češka scs00
Středa Březen 17 11:43:45 CET 2004

> Ale to by take bylo reseni ne? Jen by to asi byl problem napajet
> z baterie.
> Je fakt, ze jsem videl ze vnitr jen jediny typ vratnika (typ
> nevim, vyrobce
> byl tusim erricsson) System byl takovy, ze to bylo pripojene pres tel.
> ustrednu a obraz se prenasel do telefonniho pristroje, ktery mel vestaveny
> LCD diplej. Docela chytra vecicka.

Mozna trochu odbehnu od tematu - zajima me takova elementarni vec - existuje
jiz nejake osvedcene zapojeni, ktere by na jedne strane melo interface jako
LCD displeje (8bit znak, vymaz displej, posun kurzoru) a na druhe strane
BNCaka na videosignal ? Docela by se mi to libilo k jednocipovym zapojenim,
mohlo by to ukazovat ruzna diagnosticka data o prubehu programu a fungovalo
by to jako servisni monitor cinnosti... treba. Displeje jsou drahe (od
500.-) a kdyz si _jen obcas_ (pri kontrole cinnosti) potrebuju neco
promitnout, radsi si prinesu malou TV, ktera je zadarmo :-)
Krom toho by to melo i spoustu dalsih vyhod - nevim, kolik se vejde znaku na
TV (asi 40*20 rekl bych), ale porad je to vic nez na buhvijak drahy displej.

Driv jsem na nektere veci pouzival Commodore 64, coz je osmibit s TV a VIDEO
vystupem, ale je narocny na napajeni a pouzivam ho tam, kde by 51 stacila
==> chci to nahradit.

Regards, Stanislav Ceska