[HW] TV display

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:45 CET 2004

On Mon, 21 Jun 1999, [iso-8859-2] Stanislav Češka wrote:

> Mozna trochu odbehnu od tematu - zajima me takova elementarni vec - existuje
> jiz nejake osvedcene zapojeni, ktere by na jedne strane melo interface jako
> LCD displeje (8bit znak, vymaz displej, posun kurzoru) a na druhe strane
> BNCaka na videosignal ? Docela by se mi to libilo k jednocipovym zapojenim,
> mohlo by to ukazovat ruzna diagnosticka data o prubehu programu a fungovalo
> by to jako servisni monitor cinnosti... treba. Displeje jsou drahe (od
> 500.-) a kdyz si _jen obcas_ (pri kontrole cinnosti) potrebuju neco

Jenze to by v sobe muselo mit mikroprocesor a poradne rychly aby stihal
generovat ten videosignal  - display za 500 urcite nebude drazsi ..

> promitnout, radsi si prinesu malou TV, ktera je zadarmo :-)
> Krom toho by to melo i spoustu dalsih vyhod - nevim, kolik se vejde znaku na
> TV (asi 40*20 rekl bych), ale porad je to vic nez na buhvijak drahy displej.

Takovy ty osobni diare mivaji RS232 port a term. emulaci. Ale nejsou
zadarmo. Pokud je v tom zapojeni uPC s nevyuzitym RS232 vystupem - mohlo
by to diagnosticke hlasky posilat pres nej.

|                             petrsi@jcu.cz                              |