Telefony NMT Nokia

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:43:45 CET 2004

Tyto telefony lze velmi dobre predelat na TCVRy. Problem je jediny -
povolovaci podminky. Pokud nemate koncesi, nesmite vysilat. Tyto
telefony si radioamateri s oblibou predelavaji na TCVRy pro Packet Radio
i fone provoz v pasmu 70cm. Pochopitelne ta prestavba neni az tak
jednoducha ale clovek s zkusenostmi z VF techniky a odpovidajicím
mericim vybavenim ji zvladne bez velkych potizi.

		Martin Cihak - OK1UGA