krystal

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:43:42 CET 2004

>dostala se mi do ruky soucastka nahrazujici krystal u procesoru.Vzhledem se
>podoba MF filtru, barva modra. Ma tri vyvody,prostredni se pripojuje na
>zem,krajni k procesoru. Nevite o nejakem dodavateli, ktery toto prodava?

Nejspis se jedna o keramicky rezonator, vcetne integrovanych kondenzatoru.
Presnost byva mensi nezli u krystalu (kolem 0.5%), cena je nizsi, ovsem
vyznam to ma predevsim u velkych serii. Nevim o nikom, kdo by to dodaval v
kusovem mnozstvi, celou balici jednotku naopak obstara prakticky kazdy
dodavatel.

Josef Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electonics design
Snail Instruments                     Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                          phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                         e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                        URL: http://www.vitrum.cz/snail/