Radio Ric 3

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:43:41 CET 2004

At 21:44 27.6.1999 +0200, Jiri Recek wrote:
>Desetilety kluk dostal od tety v igelit. soucastky vcetne krabicky a vseho
>na prijimac RADIO Ric 3, ale bez jakekoli dokumentace.

No jasne, to pamatuju, taky jsem ho mel. Dokonce jsem tak dobrej, ze jsem po tech letech od nej nasel dokumentaci vcetne schematu. Ale je to jen AM, ale chodilo to. Jestli by nebylo jednodussi objednat nejakou stavebnici FM prijimace. V AR jich vyslo nekolik, taky jsou celkem jednoduchy a maly.
BTW: Jestli xces tu doc nascanovat, taxe ozvi ...
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/~lkavan