VN trafo

Vaclav Kadoun wendy
Středa Březen 17 11:43:41 CET 2004

Zdravim,

chcipla mi televize (ELEKTA, noname smejd) a ozvala se hromova exploze. Po
vychladnuti :) jsem nasel na plosnem spoji na hrdle obrazovky bouchly
elektrolyt 2u/350V. Po vymene kondu se z objimky na hrdle obrazovky ozyva
srseni a jiskreni. Prakticky neustale tam preskakuje vyboj v takovem
jiskristi. Taky se kouri z VN trafa :(

S VN nemam zkusenosti, nemate nekdo napad, cim by to mohlo byt ?? Ze by
prilis vysoke VN ? Meril jsem napeti na spinacim stupni VN trafa, je tam
asi 100V, to se mi zda normalni. Nerad bych kupoval jen tak nove VN trafo,
jednak je dost drahe a dodaci lhuta je 14 dni ;(

Diky   Vaclav

P.S. koupim VN sondu k PU510, nevite nekdo o nejake ????